رسیدگی سریع به مشکلات گردشگران در دبیرخانه ستاد خدمات سفر زنجان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در اداره کل میراث‌فرهنگی زنجان به عنوان دبیرخانه مستقر هستند و به‌صورت روزانه ضمن جمع‌آوری آمار، مسائل و مشکلات مسافران و گردشگران را به‌سرعت بررسی و رفع می‌کنند. 

به‌گزارش میراث‌آریا، سید میکائیل موسوی روز شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۴ با حضور در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مستقر است، گفت: سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ در ایام نوروز آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات گردشگران در استان زنجان همزمان با سراسر کشور است و به‌طور ویژه برای پاسخ‌گویی به مشکلات مسافران نوروزی راه‌اندازی شده و امکان ثبت شکایات و نظرات به‌صورت غیرحضوری را فراهم کرده است. 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: این کمیته ویژه نوروز از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده و تا پایان تعطیلات فروردین ۱۴۰۴ به فعالیت خود ادامه خواهد داد. 

او گفت: ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی با محوریت معرفی جاذبه‌ها و امکانات اقامتی استان‌ها و نیز ارائه خدماتی از جمله امداد و نجات، اورژانس و همچنین قرار گرفتن امکانات رفاهی شامل سرویس‌های بهداشتی در توقفگاه‌های پیش‌بینی شده در سی کیلومتری استان‌ها که غالباً ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای را شامل می‌شود سبب ترغیب هموطنان به توقف خواهد شد. 

موسوی یادآور شد: به منظور رفع مشکلات و چالش‌های احتمالی نیز در صدد هستیم تا با اعزام اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به ستادهای اجرایی استان‌ها و تشکیل کارگروه‌های کوچک‌تر اجرایی نسبت به رفع سریع و به موقع نواقص موجود در استان‌ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010200388
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha